(AFCN:) „Sunt o baba comunista”

Noiembrie 5, 2007

AFCN — o stafie comunistaAti auzit de AFCN? Nici eu. Totusi astia anunta in B-24-FUN de saptamana asta mare concurs mare de proiecte culturale. N-am de lucru si sun la numarul de fix din site. Raspunde un tip intepat si obraznic care zice ca el e Directorul Executiv (din „Dorobanti”!?). In realitate, e sfidator si plin de el, habar n-are de aproape nimic si vazand ca eu nu ma las cu una cu doua imi da la mishto un numar de la alt birou, la d-na „inspector Pascu”. O sun pe Pascu la 031-401.19.88. Asta raspunde, imi zice ca e ocupata pana peste cap, ca nu e treaba ei, vorbeste in paralel cu alte persoane, ca sa para totusi „amabila”imi cere adresa de e-mail si imi zice ca imi va trimite pe e-mail candva, cand va putea niste informatii pe care mi le putea trimite in 3 secunde. Apuc sa ii pun doua intrebari simple (e.g. cine poate propune proiecte) si Pascu ma pune sa iau legatura cu referenta (Pi)x pe care o pot gasi daca sun la mobilul de pe site. Trag concluzia ca vorbesc cu o institutie comunista in atitudine, finantata in plin capitalism romanesc inclusiv din banii mei de contribuabil cinstit si ca trebuie sa fac tot ce pot sa fac sa se afle de „baietii” astia care fac mari deservicii ideii de institutie chipurile legata de cultura. 

4 Răspunsuri to “(AFCN:) „Sunt o baba comunista””

  1. Cristea Alin said

    Referitor:art.(AFCN)”Sunt o baba comunista”
    Imi permit sa va aduc la cunostiinta unele inarvertente pe care le sustineti in articolul mai sus mentionat.
    1.Nu am raspuns intepat si obraznic,dupa cum afirmati,ci am raspuns ca de obicei,adica:”buna ziua,AFCN,ce doriti”;
    2.Nu am afirmat ca sunt Director Executiv,ci ca sunt administrator.Daca a-ti vazut site-ul a-ti putut vedea ca aceasta functie nu exista in cadrul AFCN;
    3.Deoarece nu puteam sa va dau relatii in legatura cu solicitarile dvs.,v-am indrumat spre alta persoana care se ocupa cu derularea proiectelor culturale.
    Sper ca pe viitor sa nu mai faceti afirmatii gratuite.
    Cu stima,Alin Cristea-Administrator

  2. 0sama said

    A se remarca un lucru incredibil, dar rusinos de adevarat: reprezentantul AFCN (o organizatie „culturala”, chipurile, care selecteaza si editeaza carti, etc., finantata din banii contribuabilului roman mioritic & super-bleg, adica in principiu al tau si al meu), atins in amorul propriu, ricaneaza si ne arata cat de agramat este. Cum? Scriind de doua ori in aceeasi fraza scurta dintr-un raspuns el insusi telegrafiat „a-ti” in loc de „ati”!!! No further comment😦

  3. 0sama said

    Aaa, si „inarvertentele”.. Ce-s alea tov. Cristea?!?

    Si care-i faza cu mesajul de intampinare? Ce naiba, te crezi la Tokyo?!? Esti pe unul din malurile Dambovitzei, ce nu stii.

    A-propos de afirmatii si de.. gratuitati: vezi tov. Cristea ca Net-ul iti mai taie din elanul sa te porti aiurea pe banii mei?😉

    Iar in icheiere ma lipsesc bucuros de stima dumitale unsuroasa si evident falsa. Pastreaz-o pentru prietena dumitale (daca ai).

Lasă un răspuns

